Huuur bra som helst

Klänningen på bilderna nedan hade jag på mig i julas på Hulebäcks julfest, många frågade vart den kommer ifrån och jag kan säga att den är sydd av en tjej som heter Caiza, hon går på Angeredsgymnasiet och är verkligen hur bra som helst på att sy de sötaste klänningarna. Och hon sa häromdagen att hon gärna syr min klänning till balen! :D Jag är gladgladglad. Jag vet att jag är löjlig som börjar tänka på sådant redan nu, men det är lika bra att vara ute i god tid :P Sedan kommer ju bara frågan vad man vill ha för klänning :S men jag är ganska säker på vad jag vill ha faktiskt ;D
Jag vet jag vet, jag är flickig


Ni får ursäkta den sjukt dåliga kvalitén på bilderna, men min kamera gick sönder i Afrika, pappas är på landet och Cornelia har med sig sin till Bulgarien :)
     

     

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej olivia!

2008-08-13 @ 00:49:53
Postat av: Anonym

men VAAAH? jag skulle ju sy din balklänning! fyyyfan för dig!!! ARSLE

2008-08-13 @ 00:51:13
Postat av: Christopher B

hehe.. Hon blev glad när hon hörde att du blev glad! :) jag va ju med henne idag (som du ser på min blogg)... men vi får ta och kolla på tyger en dag! love

2008-08-13 @ 01:23:33
URL: http://christopherbuller.blogg.se/
Postat av: Arvin

Du är vacker olivia!

2008-08-13 @ 02:47:06
Postat av: Olivia

men vadå, ofta jag vill att du syr den, du är sämst! ;)



va roligt att hon blev glad, jääj :D



aw tack :)

2008-08-13 @ 03:53:34
Postat av: karolina

balen är ju typ det viktigaste på hela året ! inte för tidigt att tänka på det ! haha. Har lite olika tanka om vad jag vill bära för klänning den kvällen , men hur ska man kunna bestämma sig . vad har du tänkt, eller det kankse du inte vill avslöja än ? :)

2008-08-17 @ 11:55:48
Postat av: Olivia

hmm, jag vill inte avslöja alltför mycket ;) men den ska vara ganska enkel, och djup (jättedjup) i ryggen.. och så ska jag ha grymma accessoarer som lyfter upp klänningen ännu mer :D Inte säker på färgen, men en ljus färg iaf :D

2008-08-17 @ 15:34:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0