Hur kan jag ha sådan tur?

Påvägen hem från Askimsbadet får jag en känsla av att jag bara måste gå till Västtrafiks hittegods en 4e för att se om de fått in min plånbok.. Med tanke på mina dagliga besök dessa senaste dagar, så kände killen i kassan självklart igen mig. Jag väntar spänt vid disken då han efter några minuter kommer tillbaka med min underbara plånbok i handen och säger:
- Ja det lönar sig att vara ihärdig. Här har du din plånbok tillslut..
Jag utbrister i skrik och skratt, och killen i kassan bara skrattar åt mig. Vilken känsla!!!
Ja jag säger då det.. det lönar sig att vara ihärdig och hålla hoppet uppe :D

Denna kväll var det grillning hos Buller som gällde. Mycket mysig och flummig kväll fylld med skratt och god mat.
Puss och kram Olivia

  


  


Klänning J-lindeberg

Skor Zara

Väska Mulberry

Ring Gina Tricot


Kommentarer
Postat av: Buller

Skratt och bränd mat skulle jag vilja säga! ;) men trevligt va det!

2008-08-02 @ 13:56:57
URL: http://christopherbuller.blogg.se/
Postat av: sandra

Du är snygg bästisfestis! Massa mysiga dagar ju, I like it! och om du är extra snäll och dansar lite kanske du kan få lite godis ;) HAH!

2008-08-02 @ 14:18:56
Postat av: Melli

OLLY!

Fiiiiiiiiin du e gumman!



Kram

2008-08-02 @ 18:31:45
Postat av: olivia

men gott vare! :D



jaa! helt underbart roliga dagar :D



aw tack hjärtat :D blir så glad

2008-08-02 @ 21:20:38
Postat av: Anonym

väskan är min gammla "mulberry" =) använder du den så? den är ju så stoor!

2008-08-03 @ 00:42:43
Postat av: Olivia

såå va de ja! haha

jag älskar den! stora väskor är det bästa :D

2008-08-03 @ 12:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0