Hulesärken

Asså helt klart det roligaste idag!
Cornelia frågar "Mamma, skulle du kunna tänka dig att tatuera dig, och vart i sånna fall?"
Mamma svarar "Skulle jag tatuera någonting skulle jag tatuera in en städlista på olivia och ingenting annat"
Guuud va jag skrattade!
Men jag har faktiskt städat mitt rum, jag har tvättat alla smutsiga kläder som legat på mitt golv hela sommaren, OCH jag har tvättat allt mitt smink och rensat igenom det :D Bra jobbat Olivia...

Här är bilder från hulesärken, jonas fick vara med på ett hörn också ;) Alltså gud vad jag skrattade när Göran hoppade upp på bordet och började shaka likt ingen annan! Sjukt oväntat, Göran är den nya Beyonce ;) 
  

Kommentarer
Postat av: Elin

Hahahaaaa Hohoho ojojoj, ja du, fantastisk kommentar! Gud va jag saknar att bo hemma med er! Eller, jo iaf i närheten. Saknar er hela tiden! Love ya all!

2008-08-21 @ 00:31:08
URL: http://elinfilippa.blogg.no
Postat av: Olivia

helt galet roligt! haha. Vi saknar dig med sis! lovelove

2008-08-21 @ 10:53:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0