Heroes

Jag tittar på alla serier som finns i princip, men det är en serie jag saknat speciellt mycket nu när den har haft uppehåll.. Nämligen Heroes, och med tanke på att det går Heroesmaraton på tv hela dagen idag, så sitter jag bänkad framför den ;) Första avsnittet startade 13.50, och den sista går 22.05... Just därför jag älskar söndagar, man kan sitta inne hela dagen, utan att få dåligt samvete ;)

Imorgon börjar jag kl 8.00 med svenska.. usch! Men jag slutar 13.50, och med tanke på att jag varit så opepp på att åka till stan på sistone så gör jag kanske det imorgon :D Nu börjar Heroes igen :O Puss och kram på er

   

Kommentarer
Postat av: Sabina

stumpan , är du depp?

man brukar va det när man kör maraton med serier ;D

2008-08-24 @ 20:56:15
Postat av: Olivia

haha ne jag är inte depp.. jag är glad som en nötkärna...? hur än en nötkärna är :P men va söt du är som frågar :D

2008-08-24 @ 22:32:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0