Hemma efter en lång dag

Nu har jag äntligen kommit hem! Klockan är just nu 05.23, och jag förstår verkligen inte varför jag är vaken :P Jag är verkligen hur trött som helst, men nu har jag suttit med min grymma vän Calle (;D) och tjötat lite om allt möjligt.. mer än vad vi borde sagt egnetligen, mest från min sida :P hah, men det kan bli så ibland, jag har en tendens att göra det ganska ofta dock :P Det blev iaf utgång ikväll för min del :) Det var tänkt att vi skulle förkröka hos buller först, sedan dra till chez, och sedan dra vidare till ett ställe där man kan dansa.. men vi stannade på chez hela kvällen, stötte på några trevliga norrmän och sådär, verkligen jättekul! Bilder kommer upp imorgon :D Då kommer även mina nya plagg upp :D Hoppas ni haft en rolig lördagkväll, det har jag minst sagt haft. Tack Buller, Julia, norrmännen, Calle och älsklingen för kvällen. Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Christopher B

tack själv! :)

2008-09-01 @ 17:48:54
URL: http://christopherbuller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0