Häng med buller

När jag väl hade hämtat mig från min speciella väckning imorse så åkte jag in till staden för att träffa Buller :) Väl inne fick han ett samtal från Bergakungen! Han skickade iväg sitt cv till dem igår, och de ringde honom redan idag och frågade om han ville komma på anställningsintervju :D Galet, så vi kände att det behövde firas med ett glas vin på Viktoria ;) Vilket förresten är så mycket bättre än chez, lika billigt men mycket fräschare.

Nu ska jag snart åka till Sandra :) och senare (typ inatt :P) blir det häng med mina babes Arvin och David :D
Asså sorry för alla "dagens outfits", haha. Men det är ju typ det roligaste med att ha blogg :P Synd att man har en sådan värdelös kamera bara..
Puss och kram på er

     
Klänning (under) - Filippa K
Klänning (över) - Indiska
Kofta - Mango
Väska - Mulberry
Skor - Rag Lady


Kommentarer
Postat av: Christopher B

och han till vänster? vart köpte du honom?

2008-08-16 @ 04:58:00
URL: http://christopherbuller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0