God morgon

Just nu ligger jag och Sandra nyvakna i min säng. Vi ställde faktiskt klockan på 11 för att vi inte ville sova bort hela dagen, så olikt mig :O Hursomhelst, idag har vi tänkt att åka in till stan :D Och idag ska jag försöka att inte köpa någonting faktiskt, dock har jag bestämt mig för att jag ska lämna tillbaka de nya skorna från Biance... tyvärr :/ Jag älskar dem, men jag ska försöka satsa mer på höstskor nu :) Sommaren är ju faktiskt över, så det är ändå dags att lägga undan sommarskorna :) Nu ska vi gå ner och äta frukost, hoppas ni får en fin dag. Puss och kram, ses vi på stan ;)

   
                               Haha! Lika snygga då som nu ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0