förvirrad...

Som jag skrev imorse så pratade vi om projektarbetet idag... Jag, Sabina, Emma, Anna och Lilli bestämde oss för att arbeta i samma grupp, och vi har valt att skriva om hur prestationsförmågan påverkas av hur man äter typ.. om man tex äter mycket socker, koffein osv. Kan bli sjukt roligt :)

Ikväll spelar Elefant på sticky, och jag kan inte bestäma mig för om jag ska gå dit eller inte. Är det värt det liksom? Hade varit sjukt kul, men ni som har sett mitt falskleg förstår min oro :P haha. Jaja, det återstår väl att se hur jag väljer att göra. Finns det någon där ute som tycker att du är lik mig, och är över 18, så hör gärna av er ;) haha
Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0