Chez

Det blev som sagt utgång för min del igårkväll, med mina favoriter Julia och Buller. Det blev ju iofs inte så mycket till utgång, med tanke på att vi fastnade på chez med några norrmän som va asroliga! :D Haha. Kvällen slutade dock lite mindre bra, men som tur va så löste det sig :) Men på grund av det så blev det en ganska tidig hemgång för vår del. Men påvägen hem träffade jag iaf Calle, Frida, Sarah och massa andra grannar som jag stod och pratade med ett tag. Men när alla skulle hem och sova gick jag och Calle och satte oss på en gångväg och pratade i någon timma. Min rumpa frös seriöst till is!!! Jag kom hursomhelst hem vid tjugo över 5, efter att ha tillbringat kvällen med honom, men framför allt med pojkvännen <3 Däremot gick jag aldrig och la mig förän 6, då min far steg upp.

Pappa: God morgon
Jag: God natt

Här får ni lite bilder från igårkväll, och jag kan seriöst inte sluta skratta åt vissa av bilderna!

   
                                        Buller var glad och go :D
   
                                             Hovar (?) och julle
   
                               Sånna här bilder är helt klart de bästa! haha
   
                                          Buller, jag och... Lars..?
   
                                               Simen (?) och Julle
   
                                                    Älska <3

Kommentarer
Postat av: Stina

Oj, tänk om jag ändå såg så snygg ut när jag är full... haha



vi får ses snart tycker jag. puss

Postat av: you know who!

snälla jag dör iom att jag vet att människor kommer att se dom där bilderna på mig!!! snälla klipp bort mig!!

2008-08-31 @ 16:58:07
Postat av: Olivia

men va? du är ju skitsnygg kvinna! Det är något seriöst fel på dig :P

2008-08-31 @ 18:48:24
Postat av: lisa

snygging olivia- as always!! och chris. jag förstår grejjen med lila nu. sjukt najs ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0