äntligen fredag!

Det här har än så länge varit den skönaste dagen :D Jag började klockan 8 imorse, med fysiklabb.. men efter den så slutade vi för dagen :D Så vid 9.30 åkte jag, Lilli, Sabina och Disa in till stan för att hänga lite. Jag fick köpt en fin liten kavaj som kommer upp här lite senare, och Lilli ett pennfack ;) haha. Efter ett tag var det bara jag och Disa kvar, vi satte oss på Franks där Disa beställde vitlöksbröd som btw luktade ljuuvligt! Efter några timmar så skulle hon träffa några vänner, så jag drog hem till Richard en snabbis.. Jag lyckades dra ut honom på en promenad! Sjukt bra gjort Olivia. Men han skulle jobba nu vid 5 (moha) så jag fick åka hem :P så nu sitter jag här, och har inte ens hunnit ta av mig ytterkläderna. Jag hade på mig de nya skorna som jag köpte igår, sjukt sköna! Kanske inte världens bästa promenadskor, men funka ;) Ikväll är det häng med Sandra som gäller, sedan åker vi nog en snabbis till Saron för att leka med Buller :)

Grattis till Sandra som fått jobb! :D Du är grym hjärtat. Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Sabina

jag som trodde jag skulle få lite beröm för att jag hittade rätt storlek åt dig ;) men nehe ne !!! :P

2008-08-31 @ 20:12:47
Postat av: Olivia

jag glömde! fuck, men du fanns i mina tankar då jag skrev det ;) tack igen förresten! Du är grym

2008-08-31 @ 23:39:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0