Ändrade planer

Imorgon var det tänkt att jag och Sandra skulle åka till Örebro för att gå på festivalen Frizon som jag nämnde lite kort förrut. Vi ångrade oss dock precis och bestämde oss för att inte åka. Anledningen till att jag ville åka var att jag ville gå på elefants konsert, men även beatbois där min bror är med :) Men det får bli någon annan dag.
Appropå elefant så kan jag säga att de faktiskt har en låt skriven i mitt namn :D Lite roligt, det är väl varje flickas dröm att få en låt skriven efter en. Vill ni lyssna på den, eller några av deras andra låtar så kan ni gå in på
www.myspace.com/elefantonline
Jätte duktiga pojkar

         
Jag och Daniel på Elefants konsert under Hönökonferensen för några veckor sedan. Trevligttrevligt :)
Puss och kram Olivia

Kommentarer
Postat av: S

im sorry im sucha boring beatchhh! haha, men det kanske blir en grym partydag imån iaf ;) puss babe!

2008-08-08 @ 22:25:18
Postat av: olivia

du är inte tråkig! du är bäst :D

vi hade ju kul här hemma iaf. puss

2008-08-10 @ 15:35:00
Postat av: Anonym

heej! sjukt bra låt"olivia" ! vem av dom i bandet har skrivit låten? den är väll till dig el?

2008-08-15 @ 15:21:15
Postat av: Olivia

hej :D ja jag älskar den! haha

de har skrivit den tillsammans tror jag :) Den är nog inte skriven till mig.. Jag frågade dem vad den handlade om och så sa de typ "aa men låten handlar om att man tycker att en tjej är snygg, men man känner henne inte så väl..?" fattade inte riktigt, men då tyckte de att mitt namn passade in.. haha (vilken lång förklaring det blev :P) vem är anonym förresten? :)

2008-08-15 @ 19:23:32
Postat av: Karolina

va kul:)de e lungt, jag tycker om långa förklaringar haha!Det verkar lite oklart, men det blev ju en galet bra låt av det!låten är nog visst skriven till dig, låten hade ju iallafall inte varit den samma om den inte hette olivia ;). Råkade bli anonym borde stått karolina, jag är från örebro så du vet nog inte vem jag är. Jag har sett dig någon gång när jag hängt med joel eskilsson, junion och joel hejnevik i gbg, eller på hönö kanske det va. oj nu fick även du en lång förklaring, vem anonym va haha! aja, tycker om din blogg iallafall, vackra du:)

2008-08-17 @ 11:36:47
Postat av: Olivia

åh va glad jag blir! gud va roligt att du tycker om den :D

2008-08-17 @ 15:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0