27 augusti

Idag har varit en väldigt bra dag :) Den började med att jag hade sovmorgon (haleluja!), och skolan var faktiskt inte alltför jobbig.. men höjdpunkten på dagen var ju helt klart när jag träffade Arvin och David :D Efter skolan tog jag bussen direkt till Allum där David, Arvin och ...Johan..? var och shoppade loss :) Vi satte oss på Max och tjötade, boisen shoppade lite (inte jag för en gångs skull ;)) och sedan åkte vi hem :D Gossarna skjutsade mig självklart hem, sådana gentlemän ;) Och jaa, jag vet att jag inte har så mycket muskler i mina tummar :P haha.

Ännu en grym sak är att jag sitter vid min egna laptop nu :D Den gick ju sönder för någon vecka sedan, men min bror Petter har nu lagat den åt mig :) Bröder är alltför bra.

Nu är det snart kalas här hemma som gäller, dvs god mat och hela stora familjen samlad :D

        
                      Min mobil tar helt klart de bästa bilderna ;)

   
                         Arvin och David, de e mina babes de ;)

Kommentarer
Postat av: Lotta

daaaviidd

2008-08-27 @ 21:24:00
Postat av: arvin

david & jag kommer alltid att älska dig olivia! <3

2008-08-28 @ 22:35:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0