15.30!

Alla mina försök till att ställa om dyget igen har varit förjäves. Haha, inatt gick jag och la mig vid 4-halv 5, och sov som en stock fram till klockan 15.30! Jag förstår det inte! typ 11-12 timmars sömn :O Så typiskt mig, bra jobbat Olivia. Nu är jag tillbaks på ruta ett igen :P Så det blir ingen shopping för min del idag, antagligen.. får se om jag orkar ta mig i kragen nu och masa mig in till stan. Ett par nya skor skulle ju inte sitta fel!

Hursomhelst, jag har lyckats lägga vantarna på två av Emelies bilder från sticky, så här har ni dem :D
Puss och kram

   
                          En nykter Frida och Buller med prillan ;) haha

   
                      Två svettiga brudar längst fram på Elefant, haha


Kommentarer
Postat av: Emelie

klockrent!

2008-08-23 @ 17:36:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0