11.02

Idag har jag endast en lektion, på en timma. Så det känns rätt ovärt att åka till skolan egentligen :P Men idag ska vi bli informerade om projektarbetet. Och med tanke på att jag inte har någon aaning om vad jag ska arbeta med (eller någonting som har med projektarbetet att göra för den delen) så tror jag att det är rätt bra om jag går :P Så nu sitter jag här, i väntan på att tiden ska gå, och kan inte sluta tänka på att imorgon har jag min första skoldag :S Usch och fy. Iofs så slutar jag 12.45.. men jag har ändå fysik och kemi. Och kemi har jag inte läst på ett år, så jag har glömt allting.. Kännsbra kännsbra ;)
Men vad som är sjukt gött är att jag är ledig varannan fredag, då vi inte har individuellt val :D yeaah
Ne, nu ska jag göra lite havregrynsgröt, låter det inte frestande :P Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0